طرز استفاده از هایلایتر مایع و پودری + معرفی بهترین هایلایتر

مقاله حوزه آرایشی و بهداشتی از جمله: آرایش چشم و ابرو - آرایش صورت - آرایش مو - لوازم آرایشی - نکات آرایشی

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

طرز استفاده از هایلایتر مایع و پودری + معرفی بهترین هایلایتر

یکی از انواع لوازم های آرایشی که امروزه در میان بیشتر بانوان پر طرفدار شده است هایلایتر است. اما  چیست و دقیقا چه کاری انجام می دهد؟ در صورت خرید هایلایتر چطور می توان از آن استفاده کرد. در این مقاله با ما همراه باشید تا ضمن آشنایی با این محصول از برندهای برتر در این زمینه اطلاع پیدا کرده و با نحوه خرید آن نیز آشنا شوید.

با هایلایتر بیشتر آشنا شویم

ابتدا بهتر است تا با هایلایتر بیشتر آشنا شویم. هایلایتر یک محصول آرایشی است که برای ایجاد درخشندگی به صورت، به ویژه به استخوان گونه، استخوان ابرو و روی بینی طراحی شده است. این محصول به صورت های مختلف مانند کرم، پودر، مایع و به صورت ماژیکی وجود دارند. هایلایتر برای بهتر نشان دادن ویژگی های صورت و ایجاد چهره ای تازه و با طراوت، جوان و درخشان با انعکاس نور استفاده می شود. پس اگر قصد دارید آرایش خود را تازه نشان دهید و صورتی زیباتر داشته باشید، می توانید از این محصول استفاده کنید.

طرز استفاده از هایلایتر به چه صورت است؟

حال که با هایلایتر آشنا شدیم، بهتر است تا طرز استفاده از آن نیز آشنا شویم. در این صورت می توان جلوه ای عالی از این محصول را روی صورت خود داشت. ابتدا باید نوع مناسب هایلایتر مایع یا هایلایتر پودری را انتخاب کنید. سپس کرم پودر، کانسیلر و پنکیک خود را بزنید و آرایش خود را کامل کنید. هایلایتر را بردارید، سپس بر اساس مایع یا پودری بودن آن براش یا اسفنج مورد نیاز را بردارید.

کمی از هایلایتر را با انگشت خود روی قسمتی که قرار است روشن تر دیده شود بمالید. سپس با پد یا براش روی آن بکشید تا کاملا بالای گونه پخش شود. بهتر است حرکت‌ ها به صورت دایره ای باشد تا به درخشش دلخواه خود برسید. روی بینی و چانه را نیز به همین روش هایلایت کنید‌.

با این حال بهتر است روی بینی و چانه با استفاده از انگشت هایلایتر را محو کنید. بعد از اینکه آرایش کامل شد می توان روی آن را اسپری فیکس زد تا مدت زمان بیشتری ماندگار شود.‌ این نوع از آرایش در تابستان و شب نیز برای ایجاد درخشندگی بیشتر روی صورت بیشتر استفاده می شود.

معرفی بهترین برند هایلایتر

در این قسمت بعد از یادگیری طرز استفاده از هایلایتر به معرفی دو برند عالی در این زمینه می پردازیم.‌

هایلایتر پودری گلدن رز

یکی از بهترین انواع برند هایلایتر گلدن رز ساخت کشور ترکیه است. این هایلایتر حالت ابریشمی روی پوست ایجاد می کند. فرمولاسیونی نرم و براق دارد و می توان از آن به صورت خشک و مرطوب استفاده کرد. شما باید هایلایتر را مناسب برای پوست خود انتخاب کنید. گلدن رز مناسب پوست چرب، مختلط و خشک است. پیگمنت های این محصول زیاد است بنابراین باید به مقدار کم از آن استفاده کرد.

 

هایلایتر مایع سیوره

یکی دیگر از هایلایترهای بسیار با کیفیت در بازار، سیوره است. این محصول به صورت مایع ارائه می شود و پوششی کاملا مخملی را روی پوست ایجاد می کند. این محصول دارای سه رنگ بوده که اکلیلی و بسیار براق است. هایلایتر مایع از پودری ماندگاری بیشتری داشته و شما می توانید مدت زمان بیشتری آن را روی پوست خود نگه دارید. هم چنین منافذ پوست را نیز بسته و باعث یکدست شدن پول می شود.

هایلایتر سیوره
 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : baran
ت : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1402
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی